WITAMY NA STRONIE NASZEJ SZKOŁY *** UWAGA ! *** Od lutego 2018 roku NOWE KONTO do wpłat za obiady - 39 1020 3541 0000 5802 0290 9281 - PKO Bank Polski - więcej informacji w zakładce "Stołówka-OBIADY" *** Informacja na temat zebrań w zakładkach - INFORMACJE DLA RODZICÓW - oraz - ORGANIZACJA PRACY - *** Bieżące INFORMACJE dla RODZICÓW zamieszczamy w zakładce lewego menu *** W zakładce lewego menu zamieściliśmy załącznik z WYKAZEM PODRĘCZNIKÓW na rok szkolny 2017/2018 ***

Stołówka - OBIADY

 

UWAGA !

 

Wpłaty na obiady za luty - należy dokonywać tylko w lutym 2018 roku.

 Wpłaty dokonane w styczniu 
 będą zwracane na Państwa konto. 

Wpłaty na obiady będą dokonywane na nowe konto. 

 

Sprzedaż obiadów na m-c  luty  2018 roku w dniach:

05.02.2018 r. (poniedziałek)    w  godz. 7.15 – 13.00

      06.02.2018 r. ( wtorek)  w godz. 7.15 – 13.00

 

    Koszt  obiadów  dla uczniów:

Obiad cały  -  18 dni x 3,50 zł =  63,00 zł

Drugie danie  -  18 dni x 2,50 zł =  45,00 zł

Zupa  -  18 dni x 1,00 zł = 18,00 zł

  

Koszt obiadów dla pracowników (łącznie z marżą):

Obiad cały  -   18 dni x 6,20 zł =   111,60 zł

Drugie danie  -  18 dni x 4,40 zł =  79,20 zł

Zupa  -   18 dni x 1,80 zł = 32,40 zł

 

                            

 

 O G Ł O S Z E N I E  

obiady_nowe_kontojpg [522x412] 

 


 

    UWAGA !  

Odbiór bonów obiadowych dla osób, które dokonują opłat internetowo
w kancelarii szkoły w dniach sprzedaży obiadów.

 



 JADŁOSPIS
(kiknij - pobierz plik .pdf)

   

* Substancje powodujące alergię (Rozp. UE1169/11) : 
Zboża zawierające gluten(1); Skorupiaki i produkty pochodne(2);
Jaja i produkty pochodne(3); Ryby i produkty pochodne(4); Orzeszki ziemne(5);
Soja i produkty pochodne(6); Mleko i produkty pochodne(7); Orzechy(8);
Seler i produkty pochodne(9); Gorczyca i produkty pochodne(10);
Nasiona sezamu i produkty pochodne(11); Dwutlenek siarki i siarczyny(12);
Łubin i produkty pochodne(13); Mięczaki i produkty pochodne(14) 


* Fragment  ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE)
NR 1169/2011  
z dnia 25 października 2011 r.
 

SUBSTANCJE LUB PRODUKTY POWODUJĄCE ALERGIE
LUB REAKCJE NIETOLERANCJI
-
 pobierz plik .pdf

 





 - ZASADY ZAKUPU OBIADÓW  -
 

Opłat za obiady można dokonywać u intendenta lub na NOWE konto, 

 39 1020 3541 0000 5802 0290 9281 

PKO Bank Polski 

    


Zasady ogólne określa
REGULAMIN
korzystania ze stołówki szkolnej
(kliknij - pobierz plik .pdf)

 

 Załącznik nr 1 do REGULAMINU - ZWROTY ZA OBIADY
(kliknij - wydrukuj plik .pdf)

  




ZARZĄDZENIE NR 18/2015  z dnia 20.10.2015 r.

Dyrektora Szkoły Podstawowej nr 30 im. M. Zientary-Malewskiej w Olsztynie
w sprawie ceny jednego obiadu dla ucznia i pracownika

 

Na podstawie art.67a ust.2 ustawy z dnia 7 września 
o systemie oświaty 1991r.(Dz.U. z 2004r. Nr 256 poz.2572 z późn. zm.):

 

1. Ustalam  cenę jednego posiłku (do wyboru) uczniom w wysokości:

1)  1,00 zł – za zupę – zgodnie z kalkulacją przygotowaną przez  intendenta szkoły;

2)  2,50 zł – za drugie danie – zgodnie z kalkulacją przygotowaną przez  intendenta szkoły;

3)  3,50 zł – za obiad dwudaniowy 


*pełna treść zarządzenia - TUTAJ