WITAMY NA STRONIE NASZEJ SZKOŁY *** UWAGA ! *** Zapraszamy serdecznie na DZIEŃ OTWARTY SZKOŁY - 20.03.2020 r. ( piątek) od godz. 16.30-18.00 *** Informacje na temat rekrutacji znajdziecie Państwo w zakładce REKRUTACJA 2020/2021 ***Bieżące INFORMACJE dla RODZICÓW zamieszczamy w zakładce lewego menu *** Informacje na temat płatności za obiady - zakładka "Stołówka - OBIADY"

Stołówka - OBIADY

 

obiadyjpg [300x238]  

UWAGA - ważna informacja !

Od 12 marca b.r. do odwołania zawiesza działalność stołówka szkolna.
Rozliczenie obiadów - na podstawie kartek wydanych na miesiąc marzec
nastąpi po wznowieniu pracy stołówki.


Można wnioskować o wcześniejszy zwrot nadpłaconych kwot za obiady
w miesiącu marcu 2020 r. - w tej sprawie należy wysłać e-mail

z prośbą o zwrot na adres :  sp30.stolowka@wp.pl   

 

W mailu prosimy podać imię i nazwisko ucznia
oraz klasę, do której uczęszcza dziecko, a także
numer konta na które należy dokonać zwrotu.

  

 


 

ogloszenie_marzecjpg [600x880]


 


OBIADY wydajemy po okazaniu KARTEK na OBIADY.


 PRZYPOMINAMY O TERMINOWYCH WPŁATACH !!! 

 

 


 

    UWAGA !  

Odbiór bonów obiadowych dla osób, które dokonują opłat internetowo
w kancelarii szkoły w dniach sprzedaży obiadów.


@ STOŁÓWKA : 

sp30.stolowka@wp.pl

 



 JADŁOSPIS
(kiknij - pobierz plik .pdf)

 

* Jadłospis może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od szkoły.

   

* Substancje powodujące alergię (Rozp. UE1169/11) : 
Zboża zawierające gluten(1); Skorupiaki i produkty pochodne(2);
Jaja i produkty pochodne(3); Ryby i produkty pochodne(4); Orzeszki ziemne(5);
Soja i produkty pochodne(6); Mleko i produkty pochodne(7); Orzechy(8);
Seler i produkty pochodne(9); Gorczyca i produkty pochodne(10);
Nasiona sezamu i produkty pochodne(11); Dwutlenek siarki i siarczyny(12);
Łubin i produkty pochodne(13); Mięczaki i produkty pochodne(14) 


* Fragment  ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE)
NR 1169/2011  
z dnia 25 października 2011 r.
 

SUBSTANCJE LUB PRODUKTY POWODUJĄCE ALERGIE
LUB REAKCJE NIETOLERANCJI
-
 pobierz plik .pdf





 - ZASADY ZAKUPU OBIADÓW  -
 

Opłat za obiady można dokonywać u intendenta lub na konto, 

 39 1020 3541 0000 5802 0290 9281 

PKO Bank Polski 

    


Zasady ogólne określa
REGULAMIN
korzystania ze stołówki szkolnej
(kliknij - pobierz plik .pdf)

 

 Załącznik nr 1 do REGULAMINU - ZWROTY ZA OBIADY
(kliknij - wydrukuj plik .pdf)