WITAMY NA STRONIE NASZEJ SZKOŁY *** UWAGA ! *** Informacja na temat zebrań w zakładkach - INFORMACJE DLA RODZICÓW - oraz - ORGANIZACJA PRACY - *** Bieżące INFORMACJE dla RODZICÓW zamieszczamy w zakładce lewego menu *** W zakładce lewego menu zamieściliśmy załącznik z WYKAZEM PODRĘCZNIKÓW na rok szkolny 2018/2019 ***

Aktualności

21 maja 2018 21:54 | Aktualności

Poznajemy nasze miasto - Olsztyn.

W dniu 24 kwietnia 2018r. klasa IIa w ramach realizacji projektu „Olsztyn leży nad Łyną”
wybrała się na wycieczkę po Starym Mieście w Olsztynie.

Pani przewodnik – Alicja Opalińska pokazała nam wiele ciekawych miejsc i opowiedziała legendy z nimi związane. Wędrówkę rozpoczęliśmy na Moście  Św. Jana Neopomucena – najstarszym i najsłynniejszym moście Olsztyna. Później ruszyliśmy wzdłuż rzeki  Łyny do Olsztyńskiego Zamku. Wiemy już, że mieszkał tu sławny astronom – Mikołaj Kopernik. Kolejny przystanek to Targ Rybny, gdzie wysłuchaliśmy legendy  o Świętym  Jakubie – patronie naszego miasta. Na placu stoi jego pomnik. Zwiedzanie zakończyliśmy przy Wysokiej Bramie. Cieszymy się, że poznaliśmy lepiej Nasze piękne Miasto.