WITAMY NA STRONIE NASZEJ SZKOŁY *** UWAGA ! *** W dniu 22.03.2019 r. w godzinach 16.30-18.00 organizujemy DZIEŃ OTWARTY SZKOŁY oraz TARGI EDUKACYJNE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH. *** Bieżące INFORMACJE dla RODZICÓW zamieszczamy w zakładce lewego menu *** Informacja na temat zebrań w zakładkach - INFORMACJE DLA RODZICÓW - oraz - ORGANIZACJA PRACY - *** W zakładce lewego menu zamieściliśmy załącznik z WYKAZEM PODRĘCZNIKÓW na rok szkolny 2018/2019 ***

Szkoła Promująca Zdrowie

14 czerwca 2016 23:50 | Szkoła Promująca Zdrowie

Rajd pod hasłem " Wędruj z Nami, kochaj życie z przygodami".

Dnia 11.06.16 r. odbył się ostatni rajd pieszy w tym roku szkolnym – rajd pod hasłem
„Wędruj z Nami, kochaj życie z przygodami”. Tym razem wyruszyliśmy do  Szczytna. Podróż Szynobusem była dla nas wielką atrakcją. W Szczytnie czekało  na nas wiele ciekawych miejsc i zadań. Zwiedzaliśmy Muzeum Mazurskie mieszczące się w Ratuszu Miejskim oraz ruiny zamku krzyżackiego. Widzieliśmy  Chatę Mazurską z XIX w.

Byliśmy na cmentarzu żydowskim, gdzie oglądaliśmy zachowane nagrobki .
Widzieliśmy  barokowy  Kościół Ewangelicki .

Wszystkich zachwycił  pomnik Krzysztofa Klenczona.

Najciekawsza okazała się  gra terenowa , podczas której szukaliśmy Pofajdoki. Dostaliśmy mapę i zgodnie z nią musieliśmy odnaleźć aż 13 Pofajdoków , sfotografować  je a następnie pokazać zdjęcia komisji konkursowej . Musieliśmy też sprostać konkurencjom sprawnościowym. Nie było łatwo ,ale się udało. Zdobyliśmy Puchar za I miejsce .
To już kolejny sukces naszej szkoły w tym roku .

Chcielibyśmy , by w następnym roku szkolnym pani Ela i pani Ula
nadal organizowały ciekawe wycieczki piesze po naszym regionie.